Bali wśród najpopularniejszych miejsc do odwiedzenia po pandemii koronawirusa

Indonezyjska wyspa Bali należy do międzynarodowych destynacji, takich jak Andaluzja i Katalonia w Hiszpanii, a także Floryda w Stanach Zjednoczonych, wymienionych jako najbardziej pożądane miejsca do odwiedzenia po pandemii COVID-19.


Branża turystyczna jest jednym z najbardziej dotkniętych sektorów e trakcie pandemii COVID-19, ale podróżni na całym świecie chętnie wracają na przysłowiową drogę i planują odwiedziny nowych miejsc na wakacje. Holenderska wyszukiwarka noclegowa Booking.com, w marcu i kwietniu odnotowała wzrost listy zapytań w swojej aplikacji, przesłane przez osoby poddane kwarantannie na całym świecie. Na tej liście Bali zajmuje drugie miejsce wśród najbardziej pożądanych miejsc turystycznych.

Wyspa jest wymieniona wraz z międzynarodowymi destynacjami, takimi jak Andaluzja i Katalonia w Hiszpanii, a także Floryda w Stanach Zjednoczonych. Kraj Krasnodarski w Rosji znajduje się na szczycie listy. W oświadczeniu Booking.com stwierdził, że lista opiera się na liczbie polubień dla nieruchomości wymienionych w aplikacji. Dane opracowano w marcu i kwietniu i porównano z podobnymi danymi w marcu i kwietniu 2019 r.
Oprócz Bali na liście znajduje się 27 indonezyjskich destynacji, takich jak West Nusa Tenggara, Dżakarta, Yogyakarta i West Java. Lista ujawniła również, że indonezyjscy użytkownicy aplikacji obawiają się planować międzynarodowe podróże po pandemii. Około 76 procent list życzeń użytkowników w Indonezji obejmuje miejsca docelowe w słonecznych miastach i miejscach z plażami, takie jak Yogyakarta, Dżakarta, Bandung na Jawie Zachodniej oraz Ubud i Seminyak na Bali. Tymczasem w międzynarodowych destynacjach dominują azjatyckie metropolie, takie jak Tokio, Kuala Lumpur, Singapur, Bangkok i Seul. W sobotę Reuters poinformował, że Bali może ponownie otworzyć się na turystów w październiku, po sukcesie rządu w kontrolowaniu wybuchu koronawirusa. Jeśli krzywa infekcji będzie się nadal poprawiać, Ministerstwo Turystyki i Gospodarki Kreatywnej stara się ożywić miejsca docelowe i prowadzić działania promocyjne w niektórych częściach kraju, w tym na Bali, w okresie od czerwca do października.

Post Comment